Direktor Programske koordinacije Vijeća Evrope Claus Neukirch održao važan sastanak s predstavnicima/cama organizacija civilnog društva u Sarajevu

Povodom posjete gospodina Clausa Neukircha, direktora Programske koordinacije Vijeća Evrope, ured Vijeća Evrope u Sarajevu organizirao je značajan sastanak s predstavnicima/cama organizacija civilnog društva. Sastanku je prisustvovala i direktorica našeg udruženja, Indira Bajramović. Glavna tema razgovora bila je opća suradnja između organizacija civilnog društva i Vijeća Evrope.

Sastanak je bio prilika za predstavnike/cama organizacija civilnog društva da izraze svoje mišljenje, prijedloge i izazove s kojima se suočavaju u svom radu. Gospodin Claus Neukirch je sa zanimanjem saslušao njihova iskustva i ideje te istaknuo važnost suradnje između Vijeća Evrope i organizacija civilnog društva za jačanje demokracije, vladavine prava i ljudskih prava.

Direktorica našeg udruženja, Indira Bajramović, imala je priliku predstaviti rad udruženja i iskazati zahvalnost za podršku Vijeća Evrope u dosadašnjim aktivnostima. Također je naglasila važnost daljnje podrške u jačanju kapaciteta svih aktera u borbi protiv diskriminacije i govora mržnje prema romskoj nacionalnoj manjini u BiH  kako bi mogli efikasno doprinijeti razvoju društva.

Ovaj sastanak predstavlja važan korak u uspostavljanju i jačanju suradnje između organizacija civilnog društva i Vijeća Evrope. Kroz daljnju razmjenu ideja, resursa i stručnosti, očekuje se da će se unaprijediti zaštita ljudskih prava i promicanje demokratskih vrijednosti u Bosni i Hercegovini.